Friday, February 6, 2009

Jangan tarik muka....

Am looking forward to watching a movie this weekend. Lama sangat tak tengok movie.I hope my wish will materialise. Its so difficult to escape for a few hours from the kids, unless of course if I am at work...hmm, maybe I should just say to the kids that mama is working this weekend. For the past 2 weekends, I have in fact been working.....ahh...I need to rest then.
Had cuti last Monday, ingatkan boleh lah tengok wayang, but felt kinda guilty cos mak is with me, tak sampai hati nak disappear for a few hours pulak....lagipun adik pulak came down with a nasty cold ...courtesy from the mama...so brought her to the clinic....ambik ubat, lepas tu pi One U. Ingatkan nak beli payung aje... she has been bugging me to buy payung....kawan dia ada payung barbie....hmm, pi Toys'rus...tak ada pulak tapi adik "paued" mama bagus punya....macam barang-barang beli....she knew how to play on my guilt spot....
Lepas beli toys, pi beli pulak baju untuk kakak and adik...tengah sale (perpetually on sale)...berbaloi lah jugak....I got myself 2 tops...bolehlah...adik suruh beli something untuk ayah, adik ni selalu ingat kat orang lain, hmm must let her go shopping alone with ayah, maybe ayah will buy something for mama then.
Balik rumah, kakak dah balik from school, apa lagi tarik muka la. Mujur tok tak tarik muka....hehehe.
So, lets hope weekend ni, the girls and Tok Hajah tak tarik muka kalau mama keluar tengok wayang...hehehe

No comments: