Friday, September 25, 2009

Oh dear!

Hmm,today bertambah grey hairs, but I don't think it's making me more mature.Had errants to run today. First, it was a trip to Menara Celcom untuk dapatkan refund. Hmm, my hair started to grey from there, this young lady didnt give me chance to explain about the cheque, instead she started to tap on the keyboard without asking for further info...hmm, told me to wait for a moment, masuk ke dalam, something about checking with the finance section, came out later, kata, no one at finance...maybe masih bercuti, lepas tu kata, cheque masih valid. DUH! Yang tu, I pun tau.That was not the reason I came over....anyway to make the long story short...CELCOM akan bagi cheque baru atas nama I nanti.Lepas tu,pi makan capati for breakfast with hubby kat Jalan TAR. No grey hairs there.

Next stop was KAMDAR, hubby singgah nak beli seluar.I bought myself 2 t-shirts lengan panjang.Boleh la nak pakai ke kedai ke.Sementara, hubby tunggu seluar tengah potong...I ternampak kedai emas dalam Kamdar. Tanya boleh tak repair hook necklace...boleh, only setengah jam....hmm, ya, more like 1 1/2 jam lebih.Yang tak bestnye, dia duk layan this couple....lama lah jugak.....geramnye. Alahai....dia lah owner, jurujual and tukang emas...all rolled into one.That episode left me with a cekak of grey hairs.By the way, sorry kak kena tempias tadi...

No comments: