Friday, March 26, 2010

Alahai...ASP KAMAL

I am such a sucker for men in uniforms..except for Pak Guards...hahaha.I have always had a soft spot for man looking so deliciously divine in uniforms..In fact hubby, after graduated pun teringin nak masuk Police Force..maybe because practically half of the family were serving in the police force.. tapi tak jadi. So please excuse me if I have the HOTS for ASP Kamal....Hmm,this is MY MCDREAMY...hehehe.I was swooning over him. This lady agak tak sedar diri...could this be my mid life crisis ( so soon ah...still in my early forties me!).

Some might questioned my taste...or lack of taste...(who cares!)but...I was...basically reminding myself that I have a hubby yang sedang menanggung sakit...jatuh bike...yeah..Again!..at home...sementara wifenye...seronok mencuci mata...alahai...macam makan chocolate...sedap..something sinful can be such a pleasure..hehehe.I am not going to aplogise for this entry..nobody reads them anyway...this is for my own indulgence.

Talking about indulgence...I had to repeatedly, yes, repeatedly..beristighfar..Ya Allah, hamba mu sememangnye lemah..iman tergoncang...mujur this applies only to ASP Kamal...tak pernah pulak dulu kat court, hari-hari jumpa polis jadi macam ni...haha.

Hai...tak sangka kan...this lady who appears to be sensible...can be SO the opposite ..well, only at times. To my darling hubby, who knows me inside and out..my weakness is that tell I you everything..even about ASP Kamal..I know you will tolerate this episode of ...what shall I say...lack of sound moral values...ya, ya.... I LOVE YOU TOO!

4 comments:

MamaTiaMia said...

heyyy cippaaa..tada kerja ka ini hari deyyy..ayoyo siapa ini ASP Kamal..so sorry kalau dalam dram memanglah i 'sayang semuanya sudah terlambat".he..hee. mai lah rumah i buat pancakes kat you:),yang dalam envelope tu cukup lah buat beli diapers tia mia..hi,hi..apa pun alhamdulillah,bak kata azam,bila i tanya berapa bonus dia dapat since kerja tunggang langgang dia cakap "kita orang setakat berkhidmat untuk negara aje":)ta pe lah adalah rezeki ikut mana pun kan..nak bawak my emak and budak kenits pergi pd jer lah esok..uwan and budak kecik suka tengok laut:)

cippa said...

Azu....he is so dreamy...trust me. Gigit jari..hehehe.Enjoy your trip with uwan and the kids.Nanti I tengok gambar2 dalam your blog ye...salam to your mak azu...

Missing Cat said...

tu perkara normal ye...saya pun suka tgk lelaki yg beruniform...hehehe...saya lagi teruk ye, navy, army, police, sumela saya suka tgk...smpi kan satu masa tu saya harap sgt dpt pg advisory pastu posting ke mindef...kekekekeke...teruk kan...??? sbb ade mala fide dlm kepala, last2 end up kat court jek...hahahahaha

cippa said...

Meow missing cat,

I think you will like him too...hehehe meow...kan kita ada share something in common...hehehe